defneveannesii_ Kalçamın ağrısı sızısından yatamıyorum, şaşırıyorum ne türlü yatacağımı. Aynı şeyi yaşayan arkadaşlar, nasıl bir yatış şekli uyguluyorsunuz rahat olmak için?🥺🥺
Gamzenur58 defneveannesii_ sağa yatsam sağ kaburgam, sola yatsam sol kaburgam ağrıyor 😑 sağa doğru ne sırt üstü ne yan tam ortasında yatmaya çalışıyorum. Pöçük ağrısından sırt üstü 1 dakika bile yatamıyorum yatınca felçli gibi kalıyorum 😑 nolcakkk böyle 😣😣
defneveannesii_ Nergiz1 Oyyy o minik tekmeler🥹🥹🥹 benim kız uslu olucak sanırım henüz tekme hareket pek yok 22+0 teyzesi🐣
defneveannesii_ Gamzenur58 Valla ben sağa yatabiliyorum bi de hafif sırt üstü. Yoksa uyuyamıyorum kalçam batıyor bir gram rahat edemiyorum 🤦🏼♀️