Elif-11 Merhaba ben 13 haftalığım,ilk gebeliğim ,dün doktorum anelsefali dedi ,çok acı bir durum,çok üzülüyorum ,Rabbim hiç kimseye yaşatmasın bu acıyı _☹️
tazemommyy Elif-11 başka doktora göründünüz mü benimde ilk gebeliğimde bu teşhis konmuştu 5 6 ayrı doktora gitmiştim
Mineberat Elif-11 Evet kafa yapisiyla alakali bir hastalik ve gelismedigi zaman bir cok aktivitesine engel oluyor diye biliyorum bence baska bir doktora gorunmelisin bence
cahilelafanlatamazsinyorulmaa Mineberat bide daha 13 haftalık ve 20. Haftada bir tarama testi var yanlış hatırlamıyorsam o zaman daha iyi sonuç alir
ikiprensannesi__ Elif-11 rabbim korusun canım inslalah bişey yoktur lütfen başka doktora görüş perinatolojiye git hemen ümitsizliğe kapılma benim bebeğimin beyninde iki tane kist var dediler başka bir arkadaşıma bu çocuk down sen asla sağlam çocuk doguramazsin dediler perinatolojiye gittik ikimizde temiz sonuç la döndün şükürler olsun ki sende inşallah böyle tertemiz sonuçla geleceksin lütfen üzülme ve başka doktora git
Sibeldl12 Elif-11 çok üzgünüm böyle birşeyi yaşadığınız için. Bende yaşadım. 11 haftalıkken konuldu teşhis. 3 hafta farklı doktorlarla görüştüm. En son çok güvendiğim doktorum hastalığının ilerlediğini söylemişti ve bebeğim melek oldu. Bu bebekler yaşayamazmış. Tedavisi yok yaşayanı yok. Çok zor bir durum. Çok acı bir durum. Allah kimseyi bu duruma sokmasın. Kesinlikle sende tek doktorla kalma. Belki yanılmıştır doktorun bir belki bir ihtimal sağlıklıdır. Dualarım sizinle 🤲
Sibeldl12 Elif-11 bana doktorum gerileme şansı olabilir demişti. Umarım sizinki geçer gider 🤲 sağlıkla alırsınız kucağınıza 🤲
Sibeldl12 Elif-11 benimki melek oldu. amin 🤲 umarım geriler yada doktor yanlış görmüştür. Haber edin olur mu? Tekrar geçmiş olsun. Rabbim evladınızı sağlıklı şekilde doğmasını nasip etsin.