Perla_ merhaba ben ilk gebeliğimi orda öğrenmiştim boş gebelikti doktorları erken gelmişsin diye beni azarlıyordu halbu ki 9. Haftam falandı en sonunda kürtaj oldum, 2. Gebeliğim dış gebelikmiş yine akıllanmadım oraya gittim kanamam vardı kimyasal dedi gönderdi beni, baş dönmem başlayınca kan verdim dış gebelik olduğunu öğrendim başka doktora gittim bir daha da adımımı atmadım yoksa evimin dibindeydi 😒 o zamanlarda sezeryancı bi hastane olarak duydum, hadiye hanımdan da memnun olmayan çok vardı