Türkiye’de tüp bebek yaptırıp Almanya’ya döndüm. Testim pozitif geldi çok şükür. Türkiye’deki doktorumu arayıp oksaparı daha fazla kullanmam gerekip gerekmediğini sorduğumda ikamet ettiğiniz yerdeki doktorunuza danışın diyorlar. Almanya’daki doktorum da neye göre verildi diye soruyor sonuç görmek istiyor. Bunu Türkiye’deki doktoruma sorduğumda önceden iki düşüğünüz olduğu için verildi diyor. Çok şükür 6+6 gebeyim ama Oksapar’ı hala kullanmam gerekip gerekmediği hakkında hiçbir fikrim yok. Yardımcı olabilecek biri var mı?