iremasmahan06 39+1 deyim 3 gun once kontolde doktor cocugun kanala girdiğini soyledi 4-5 gun icinde dogumun gerceklesir dedi tuvalette gittigimde sari yesil karışımı koyu bir akıntı geldi acaba dogum belirtisimi bel agrilarim ve sancilarim da var ama duzensiz