AcemiAnneee 2 gündür gelıp gün boyu bıtmeyen 4 5 saat kafamı hıc kaldıramadığım Sekılde basım dönüyor mıdem bulanıyo hwyatım durdu resmen tansıyon dusuklugunu gectım Begüm’den bıseydır dıye korkmaya başladım cok gebe olmasam umruma olmaz ama bebegıme ya bırsey olursa basımın döndüğü gozlerımı acamadıgım zaman bebegımın oynadığını hıssetmıyorum