Deletedmom_116 Kızlar daha bişey bilmiyorum bı hastaneye gittim ordanda Uzman doktor yok diye Başka yere gönderdiler Oraya gidiyorum . Dua edin 🥺🥺
Syma_07 Deletedmom_116 ay hadi hayırlısı bitanem Allah yardımcin olsun yeni gördüm postu kaynanamgildeydim yeni eve geldim
Deletedmom_116 Syma_07 Kanaldaydi geri gitmiş nasi becerdiyse serviksim çok gerideymiş bildiğin koluyla baktı😬😬 yeni giriyomus kanala geri kacmazsa tabi
Syma_07 Deletedmom_116 bebişin oynadigi oyuna baak 😂 ben dogurucak gibi senin doğurmani bekliyorum artık 😂😂 sağ sağlim doguraydin
Deletedmom_116 myangelson Bu aksi çocuk Kanaldaydi zaten geri çıkmış bı daha gelmiş kanala Haftası vs de önde olunca Onsan gelmiş şükür riskli bir durum yok Bu seferde dogurmadim🤣🤣Ama normal olucagi için sevindim Şuan kendini kanala iyice yerleştiriyoruz on günü bulmaz dediler
Deletedmom_116 Emine1efe2 Riskli bir durum görülmedi doğum kanalından çıkmıştı tekrar girmiş Yakında gelir dediler O yüzden risk yokmuş