Yazmelegi_ Zeyno0163 benim annem de 36 da girdi menopoza 😐😐herseyin başı stres yani ona doktor stresten demiş
esraEb Tubaakin evet. Anlam şu an 39 yaşında. İlk tanı koyduğunda doğum kontrol hapı iğnelerle falan oluyordu. 29-30 larda idi o zaman. Ondan sonra da tamamen kesildi zaten.
esraEb Tubaakin yaptırmadı maalesef. Evlenmedi de nolcak hiç bilmiyorum 😤ama ona da stresten oldu demişti doktoru.