BuseBasderici Canım geçmiş olsun bende 14. Haftamda diş ağrısı çektim apse ve enfeksiyon olmuştu. Banada kadın Doğum doktorum o antibiyotiği verdi her gün düzenli sabah akşam aynı saatte kullandım 5 günde geçti . Devlete gittim ilgilenmedi hamileyin diye üstelik doktor onayım vardı. Daha sonra doktorum 2. Trimester döneminde tedavi yapılabileceğini bebeğe etkisi olmadığını söyledi. Eşim tanıdığı özel doktora götürdü . Ve lokal röntgen ve anestezi ile dişimi çektirdim. Parolun pek bir etkisi yok ağrı dindirmeye eğer çok ağrıyorsa Karanfil yağı alıp pamukla sürebilirsin ben yapmıştım uyuşturuyor kısa süreliğine canım mutlaka yaptır geçmiş olsun .