fizikcianne Kızlar hamileliğinizde ne kadar burger king gibi fast fod tükettiniz ne sıklıkla merak ettim
ArvenMom fizikcianne sürekli tükettim hiç Bir sorun yaşamadım kendimide kısıtlamadım şükür doğum yaptım kızımda gayet iyi takılmayın bu kadar canınız istiyorsa yiyin
Melikenur55 fizikcianne ilk hamileliğimi öğrenince 3aya kadar kola ve fast food tüketmedim bebeğin ilk gelişimi olduğu için sonrasında canım ne zaman çekse yedim bi sorunda yaşamadım 😇😇
Denizegeabioluyor fizikcianne 9 aylik hamileyim sadece 2 kere asiri canim istedigi icin burger king yedim menude kola tercih etmedim ayran tukettim😊
06Seyma-06 2.ayımda canım çok istedi xxl menü aldım bir güzel oturdum yiyordum, öyle bir tiksinme geldi ki şuan köfte VS yiyemiyorum 8 aylık hamileyim. Halbuki aşermiştim ama kokusu VS mahvetti beni
Tutiliko Ben 37 haftalık gebeyim . Bu haftaya kadar 4- 5 defe yedim bi sıkıntı olmadı . Ama menünün içinde kola yerine ayran aldım hep.
esraEb fizikcianne burger değil ama lahmacun katık dürüm ve çiğ köfte çok tükettim 😞ilk aylarda çok yiyordum da şimdi ara verdim azıcık.
esraEb Beybicik içerisindeki baharatlar, et performansı falan birsürü etken. Bana kalsa iyi yerden alıyorum ama sonuçta gözümle görmüyorum ama yine de yiyorum ayıla bayıla 😞 daha dün yedim şimdi yine canım çekti 😄