sarya21 Kızlar merhaba, Doğum yapalı bugün 5.gün ve ben 3 gündür tüm ağrılarımı unutturacak kadar çok göğüs ağrısı çekiyorum bebeğim henüz küçük olduğundan göğüslerimi yeterince ememiyor ve süt fazla geldiginden kalan sut içerde taş gibi oluyor çünkü sütüm fazla kendiliğinden akmıyor meme uçları sadece çekince bosaltiyor sütü mahvolmuş durumdayım ağrıdan sancidan yürümekte bile zorlaniyorum sezaryen ağırımı falan unuttum sürekli olarak emzirip ardından elektirikli pompa ile sagiyorum bildiğiniz yardımcı olacağınız başka yöntem var mi? 😔😔😨😢😢😭😭😭
DilaDeniz sarya21 Canım Allah yardımcın olsun 🤲🏻 İnstagramda ebeayşe var onun sayfasında göğüs düğümlenmesi ve evde tedavi yöntemi var. Benim de yeni yeni olmaya başlamıştı ki ordan bakıp uyguladım çok rahatım şu an şükür 🤲🏻