Bugun 35+1 olduk fakar nst de sancim cikti doktor iki defa nst yonlendirdi 2 sinde sanci cikti altan muane etmek istedi ultrasonla ben izin vermedim yarin bidaha cagirdi tektar bakilcak sancim olup olmadigina arti eger sancim devam ederse erken dogumdan ve bebegin cigerleri gelismesi icin igne yapilcagindan bahsetti benim gibi erken sancilari baslayan var mi