guzelanne01_ Lagerthha ben kızımda e bebekten almıştım çok memnun kaldım çokta kaliteliydi 11 li hastane çıkışı Oğlumda isimli canım istedi☺️instgramdan bebekdesenden yaptırdım 11 li yine battaniyesi ve yastığıda dahil 530 tl çokta güzel yeri
Esraesra08 Lagerthha civilden aldım tek takım 100 lira şimdilik iki tane aldım gayette kaliteli kutuda almadım kutuya koyunca 600 700 lira oluyor bence gerek yok o kadar paraya
Yoncaburak Lagerthha e bebekten 10 lu hastane cıkısı aldım 300 TL idi bide isimli yaptırmayı düşünüyorum 🥰
Symaaas Lagerthha ben Trendyoldan isimli yaptırdım kızıma 500 e aldım gayet iyi 10 lu yerine bayıldım:)
ilgihazaal Lagerthha trendyoldan isimi hastane cikisi aldim cok da guzel geldi memnun kaldim homamia olmasi lazim saticinin adim filli bir model vardi onu aldim✨