Pinarcey1 Aynısı bende de oluyor rahime baskı yaptığı için sanırım bebek tutunca idrarı ben geçen gün idrar verdim temiz böbreklerime baktırdım bi problem yok ama hala devam ediyor ağrı😏korkmayın