Mihenkimm 5 haftalık olupta keseyi göremeyen varmı ??? Yazmelegi_ doktorum dış gebelik olabilir dedi ve tüplerin birinde ödem oluştugunu söyledi emin olmak için kan takibi yapmamı söyledi
Beyaz0172 Benim değerlerim orantısız yükselmişti dış gebelik dedi doktorum kan vs takibi ile tabiki tedavi görecektim son testte öğrendik ki kendi kendine rahim içine düşük yapmışım gerek kalmadı
Meeleekk 7 haftalıkken görmüştüm erken daha bekle birazcık hemen doktorlar dış gebelik olabilir daha hamileliğiniz çok yeni dese daha mantıklı