-rojer- Kızlar merhaba 12 ve 13 haftalarda %60 lık oran çok değildiri deme bu haftalarda cinsiyet yanılması yaşayanlar sonradan farklı oldugunu öğrenenler oldumu acaba
-rojer- Ergvn bana erkek dedi ama bir çıkıntı var acaba pipimi dedi suan yanıltıcı olur dedi tam 12 haftalıgım %60 diyelim dedi
-rojer- Günlerdir rüyamda cinsiyeti yanlış tahmin ettiği cıkıyor bilinçaltımdada kaldı zaten onunla yatıp onunla kalkıyorum
Mervesnck bu yorumlardan sonra korkar oldumvalla cinsiyetten yanlissa diye 😀 12 de erkek gibi dedi 16 da baska doktora gittim kiz dedi pazartesi tekrar gidicem gene kiz derse rahatlicam 😀