Ben bu durumu 29. Haftadan beri yaşıyorum 3 kere yatış yapıp idrar biriktirdim protein kaçağı var mı diye çok şükür yok ayrıca erken doğum riskine karşı 3 doz ciğer geliştirici vuruldum şuna 35+1 deyim günde 3*2 şeklinde alfamet tansiyon ilacı zaruret halinde adalat içiyorum doktorum bebeği 37. Haftada alacağını erken doğum riskine karşı bu süre boyunca hastanede gözetim altında kalmamı söyledi yatışım yapıldı bu tansiyon çok illet bişi bebeğin kilosunu çok etkiliyor çok dikkatli olun
Hepimize sağlıklı günler diliyorum