Kızlar iyi günler bugün doktora gittim kese etrafında 14mm kanama alanı gözlemlendi. Proluton iğne oldum bu durumu yaşayıp sağlıklı doğum yapan var mı birde şuan uygulamaya göre 7+5 ama ultrason da 7+2 gözüküyor en son perşembe gittiğimde 7+4 dü ultrasona göre arada bu kadar fark çıkması normal mi bebeğin kalp atışı var.