Zeynep_17 6 haftalık hamileyim hafif kanamalarim oluyor doktor DUPHASTON,bu ilacı yazdı daha önce aramızda kullananlar oldu mu acaba? Âdet söktürücü olarak da geçiyor tedirginim biraz
cahilelafanlatamazsinyorulmaa Zeynep_17 ikisi içinde kullanılıyor ve bebeğin tutunmasını da sağlıyor duphaston korkulacak bişey yok yani endişelenme
incitanemoglum Zeynep_17 adeti düzensiz olan kadınlar kullanıyor onu adeti düzene sokmak için, hamile kalınca da bebeğin tutunmasını sağlıyor yani bebeğe zarar veren bir ilaç değil zaten doktorun bilerek yazmış.
Tugbaasafemir Zeynep_17 ben kullandım . İlk aylar benimde lekelenmelerim oluyordu. Bebeğin tutunmasına yardımcı oluyor sanırım. Bi zararı yok 🌸
Zeynep_17 Daha önce hiç kullanmadım reçeteyi okuyunca korktum biraz progestan kullanmıştım cahilelafanlatamazsinyorulmaa l cahilelafanlatamazsinyorulmaa cahilelafanlatamazsinyorulmaa
cahilelafanlatamazsinyorulmaa Zeynep_17 yok yok korkulacak birşey yok adet söktürücü olsa doktor bile bile vermez emin olabilirsin hamileler de kullanıyor bu ilacı
cahilelafanlatamazsinyorulmaa incitanemoglum ahh aşk kadın ben yazmasaydım da olurdu sen cevap vermiş olsaydın 🥹❤️