@Gizem3598 selam canım , bende 7 nisanda adet oldum . Adet döngüm senin gibi 25 günde bir oluyorum 4 de adet olmam lazımdı hala olmadım bende 2 kilo aldım aşırı iştahın açıldı 😃 anlamadım bayramda Karadeniz’e gittik acaba hava değişimi mi oldu . Hala ne ağrı ne birşey hiçbir etki yok . 2 mayısta yaptım ikinci çizgi göründü ama 1 saat sonra göründü az önce yaptım tek çizgi . Hiçbirşey anlamadım .