babydfn canımm bir görevli abla elimden tuttu. Anestezi doktoru geldi önce birşey sürdü onu sürerken irkildim. Sonra iğneyi vurdu. İğneyi anlamadım bile hiç acımadı. Önceden sürdüğü ilaçtan etkileniyorsun iğneden etkilenmiyorsun o derece. Zaten iğne vurulur vurulmaz bacaklarına bir sıcaklık yayılıyor. Sonra anında uyuşmaya başlıyorsun. İnan hiç ama hiç korkulacak birşey yok. En kolay kısmı iğne. Doktor bebeği alırken baskı olacak şimdi dedi. O baskıyı bile hissetmedim sakin olmaya çalış hep