Dudu1988 Adet 3 gün gecikti kuzenimin test yaptık silik çıktı pembe kan verdik 1.20 çıktı negatif demekmi acaba
Dudu1988 M1994 oha epey yüksekmiş sizin ya bizimde gebelik testi pozitif çıkınca verdik kan ama sanırım yok gebelik