Merhaba,
Samsun’da yaşayan arkadaşlara bir iki sorum olacak.
Atakum mu yoksa İlkadım ilçesi mi daha merkezi ve tek başına yaşayacak bir hanım uygundur?
Ayrıca, Samsun’un genel hava durumu hakkında bilgi verebilir misininiz? Kışın çok soğuk olurmu, doğalgaz kullanımı yaygın mı?
Bahar ve yaz aylarında hava çok nemli, yazın nefes zor alınıyor, üstümüz nemden sırılsıklam oluyor diyenler var.
Teşekkür ederim.