reisMom beyaz olan iç zıbın ilk zamanlar göbek kordonu var diye çıtçıtlı yerine giydiriyor bazısı.isterseniz bir çorap da koyabilirsiniz pijama altına giydirir yeni doğduğu İçin üşüyebilir. Siz bu şekilde bebek hemşiresine verin giydirdiğini giydirir giydirmezse geri verir. Odaya gelince de üzerine kalın battaniye örtersiniz. Kendilerini ısıtamıyorlar ilk zamanlar 🥹🥹