Kızlar benim mide rahatsızlığım var öyle doyaca yemek yiyemiyorum azıcık yerim ondan mı kaynakli bilmiyorum tansiyonum çok düşüyor ama öyle normal değil bayilmama ramak kaliyor ne olacak daha yolun başındayız halbuki nasıl geçecek kan değerlerim de yerlerde :((( 13 hafta gebeyim. Gerçekten ellerim titriyor ve baş ağrısı ve daha bir çok şey aglamiycam