Kizlar korkuyorum yardim edin 😔 38+3 gunluk Hamileyim idrarda lökosit degerim 2000 çıktı Doktor başka Bir hastaneye yatış için gonderdi Oraya gitim dun Böbreklermi ultrason etiler ilk şüpelendikleri şey böbreklerim oldu oda çok şükür ter temiz çikti Ve yatiş vermediler beni eve gonderdiler iki. Gundur korkudan düşünceden sinirden başim gozum çatliyor Ben hiç çoçukdan korkuyorum şunun şurasinda 11 gunum kaldi başima gelene bak ya 🥹 yaşayan varmi yardim edin Kontrolum haftaya var o gelen haftaya kadar deli olurum ben gece gozume uykuda girmiyor internete giriyorum saçma sapan şeyler yaziyolar iyice strese sokuyolar lökositen insan ölüyormuş nedir ya Hamile insanlar bakiyor okuyor ((((((