Rabia54 valla kuzum bende normal dogum yapacak cesaret yok. Benim doktorumda illa ki normal olsun ddi smdiye kadar bekletti beni. Bebek suan 3.750gr kilosu nerdeyse 4kilo 😱 ben yapamicam kendime güvenmiyorum ddim açik açık bana sezaryen günü verin ddim. Yani bu benim tercihim oldu. Yoksa benim bebek normal doguma uygun,benim vücudumda uygun bir problemimiz yoktu yani 🤗