Arkadaşlar merhaba,
Benim bir oğlum var 1,5 yaşında şuan ona henüz yeni alışmışken 8 haftalık hamile olduğumu ögrendim… Korkularım var, ikisine yetebilecek miyim bilemiyorum. Eşim sağolsun destek oluyor ama ben ikisine aynı ilgiyi gösteremeyeceğimi düşünüp çok üzülüyorum psikolojik destek almalı mıyım sizce? Bu konuda tecrübeli arkadaşlarla konuşmak isterim… 💕