Aysee1123 Fahsj- Bu haftadan sonrada yanılmaz heralde bu doktor pipiyi gördüyse tamamdır diye düşünüyorum
lerem_merel Fahsj- nende oğlumu 18 haftada öğrendim bu haftalardan sonra yanılma olmaz diye düşünüyorum 🤭
Basak2906 Fahsj- benimki 15. Haftada özelde çok net gösterdi. Dünde devlette gittim onun makinasında bile çok netti
Maide-44 Fahsj- İNŞALLAH YANILMAZ AMA Bana da yüzde seksen erkek dedi sonraki kontrol de kız dedi şuan 23+1 olduk 💐💐 RABBİM gönlüne göre versin inşallah
Tazeanne56 Yanılma olmaz bence bu haftalarda ben de oğlumu 15. Haftada öğrendim ben de sizin gibi düşündüm acaba yanılma olur mu diye ve olmadı
en_guzel_emanetlerim Fahsj- bana 13 haftalıkken ikili tarama için detaylı ultrasonda bakip erkek dediler sonra da değişmedi aynı kaldı hep en iyi sonuç için detaylı ultrasonu bekleyin bence
en_guzel_emanetlerim Maide-44 sağlıkla gelsin bebis kız erkek o kadar önemsiz ki sağlıklı ve hayırlı evlat olsun hepsi inşallah
Elif_p Fahsj- aynen ben 12. Haftada ısrar ettiğime çok pişman oldum zorladım o da kız dedi emin değilse söylemenmemeli 16 net oluyır bu arada biz değişimden memnunuz Kızımız vardı oglumuz oluyır 🤗🤗