berivan__ bildiğim kadarıyla düşük olması sıkıntı degil. Yüksek olması sıkıntı. Bende 18+5im benimde düşük. Aniden kalkınca, yemek yaparken falan yada gezerken kapalı alanlarda avm vb. Alanlarda oluyo. Oluyo yani. Sürekli bişeyler ye yanında bulundur.