Ehfjfjcjf Merhaba hanımlar. çalışan anneyim 34 .haftada çalışamaz raporu alırsam sıkıntı olur mu illa 32 haftalıkken mi almam gerekiyor?
Arzueymen 32 haftalıkken Alman lazım çalışamaz raporu ama sen çalışmak istiyorsan çalışabilir raporu Alman lazım kesinlikle mesela çalışabilir raporu aldın ve 34 yada farklı haftada çalışmak istemiyosun diyelim ozaman çalışamaza çevirmen lazım