Oznurdeniz Bu akşam saat 8 de aniden sezeryan doğumum gerçekleşti kızlar çok şükür 🙏 bebeğim de ben de çok iyiyiz 🙏 Darısı inşallah bekleyenlerin, isteyenlerin başına... sağlıcakla kalın... ☺️
Acuka Oznurdeniz yaa maşallah cok sevındım ❤ bende suan doguruyorum bende sag salım kavusayım ınsAllah
Oznurdeniz YelizMami teşekkrler :) bebek tersti sabah nişanım geldi akşam da sancım ve açılmam olunca beklemediler :)
eymeninannesii Oznurdeniz gözün aydin canım saglikla buyut insallah bebegini allahım bizlerde nasip etsin inşallah 😇
IlaydaOrhanKopuz Oznurdeniz canım sezeryan sonrası dikiş yerin ağrın ve varsa zorlukları hakkında bilgi verirmisin.galiba bende sezeryan olucam ve biraz canı tatlı bi insanım sezeryan sonrası için biraz korkularım var 😔
Oznurdeniz IlaydaOrhanKopuz cnm genel anestezi oldum ılk cıktığımda cok ağrım vardı iğne vurdular ağrıyı kesti sonra zaten ağrı kesıcı ılaç verıyorlar bebeğini görünce inan dayanılıyor herseye merak etme çok başka 🥰🥰