Arkadaşlar, bebeklerin yüzüne ne zamandan itibaren krem veya yağ kullanabiliyoruz?
Yani yüz masajı bebekleri rahatlatıyor diyorlar o yüzden soruyorum. Kuru kuru masaj yapamayacağımıza göre :)
Ne kullanıyorsunuz ve kaç aydan itibaren bilgi verebilir misiniz? 🌿