Merhaba hanımlar, 2 normal doğum yaptım, üçüncüye hamileyim, yaşım 38 bu seferki dogumu sezeryan yapip tüplerimi bağlatmak istiyorum. Devlet hastanesinin bu durumda isteğe bağlı sezeryan konusunda tutumu nedir bilginiz var mi? Bir de sezeryandan sonra toparlanmak zor oluyor diye görüyorum fikriniz nedir