Hilalllle Kızımız olacak adını Neva koymak istiyorum hem anlamı hemde isim analizi çok içime sindi eşimde Duru ismini çok istiyor Neva Duru koyalım diyoruz ama çok uyumsuzmu duruyor sizce aşırı kararsız kaldım
Azra00 Hilalllle iki isimde çok beğeniyorum ben çok güzel seçimler yapmışsın bence uyumlu canım Neva Duru gayet hoş geliyor kulağa sağlık doğsun prenses 🤍
Zeynepece1 Hilalllle bende neva cok istemiştim ama neva isimli olanlarin genelde çok soğuk olduğunu soylediler. Duru daha iyi
Hilalllle Azra00 büyüklere isim beğendirilmiyor valla o kadar çok konuştularki emin olamadım bian bende ama benimde çok içime sindi açıkcası teşekkürler 🌸💞
ezgi95demir bizde Neva koyduk🥹 genelde ikinci isim kullanilmiyor ama siz bilirsiniz ikiside cok güzel😍
Hilalllle ezgi95demir bende eşim çok istediği için koyucam kırılmasın içinde kalmasın diye ama içimede sindi
Azra00 Hilalllle kendi içine sindiyse direk koy kimseyi karıştırma çok samimi söylüyorum sana çok beğendim ben kızım olsa düşünürdüm benim oğlum olacak isim bulabilsem içime sinen bulamadım
Hilalllle Azra00 oğlum olsaydı Yağız Alp koyacaktım belki fikir olur isim analizine falanda bakıyorum genelde beğendiğim isimlerde karaktere etkisine inanıyorum analizide gayet güzel yorumun için teşekkürler buarada muhtemelen ismi netleşti artık neva duru olacak
Azra00 Hilalllle yağız ismi var canım malesef ailede genelde hep erkek benim taraf koyacak isim kalmadı desem yeridir eşim tarafı zaten az bakalım araştırıyorum içime sinen isim illa denk gelecektir 😌
Hilalllle Bebiskosuu genel blog sayfalardan baktım özel bir kişiye yaptırmadım ebced değeriyle falan yapılıyormuş sanırım pek bilgim yok bloglarda araştırdığım kadarıyla biliyorum