Kizlar 16 aylık bir oğlum var ve 2.5 aylık hamileyim hâlâ oğlumu emziriyorum. Bırakmayı denedim ama yapamadım doktorum istediğin kadar emzirebilirim dedi ama benim için çok zor oluyor hassasiyet ve ağrılar mide bulantısı ve emzirdik e daha halsiz kalıyorum. Bazı insanlar belli bir aydan sonra hamilelikte süt kesilir zaten diyorlar oğluma birden bir travma yaratmak istemiyorum doğuma kadar emziren var mı aranizda fikirlerinizi almak istiyorum.