Elenora Kızlar doktoruma danıştım bel ağrın artarsa acile git dedi . İlk defa belim ağrıyor ve şiddetli ağrıyor regl olacağım gibi bu şekilde ağrısı olan var mı ?
denizk24 Elenora merhaba ben de şu an aynı durumdayım , 17 haftalığım ve çok şiddetli bir bel ağrısı yaşıyorum daha önce hiç böylesini yaşamadım , kadın acile gitsem bakarlar mı? :( siz ne yaptınız aradan zaman geçmiş baya
KadersizMelek denizk24 ben de 23 haftalığım aynı şeyleri yaşıyorum aşırı kasık ve bel ağrısı regl olacak gibi?? Gitmedim ama idrar yolu enfeksiyonu çıkmıştı ondandır diye düşünüyorum. Siz giderseniz lütfen bilgi verir misiniz??
Elenora Ece5454 merhaba yok sorun olmadı düşük önleyici ilaç kullandım çok şükür bebeğimi kucağıma aldım . İnşallah siz iyisiniz buna benzer sorununuz mu var ?