Merhaba herkese. 38 haftadayım bebegim dönü yakın zamanda bekliyoruz. Ama etrafdan hep duyduklarım beni korkutmaya başladı. 3. Ayımdan beri pilates ve düzenli yürüyüş yapıyorum . Dogum esnasında alttan kesi yapılırken hissediliyormu cok acıyor mu? Saatlerce agrı cekiyorsun diyenler var ama 1-2 saatte su gibi doguranda var kendimi korkutmak istemiyorum ama zaman yaklaştıkça geriliyorum. Birde bi kaç kişiden duymuştum doğuma girmeden önce lavman yaptırıyorlarmış bu dogrumu 😳