Dün akşam kahverengi akıntı olmuştu kan ile hafif karisikdi azdı doktor bebeğin gelişmesi geride kalp atışı yavaş dedi ama belli de olmaz dedi ve net konuşmadı şimdide normal akıntı ile birlikte kan geldi çok fazla değildi ama geldi acaba düşük mü olacak yoksa düzeltebilir mı