Arkadaşlar çatı muayenesi oldum ilk çok hafif lekelenmem oldu duşa girdim geçmişti ertesi gün pıhtı şeklinde geldi kahvemsi dün tekrar doktora gittim sancım falan yoktu yine alttan muayene yaptı hafif lekem var yine 38. 5 günlük oldum bu çatı muayenesinden mi kaynaklandı yoksa nişanım mı bilemedim