Efuli53 canım hiç korkma bnada 16 haftalık ken ikitane kist var demişti doktorum aynı bölgede çok üzüldüm çok yıpratıcı ve üzücü bi süreçti 4 lü tarama testi yapıldı şükür sonucum temiz çıktı doktorum bnada üzülme hamilelikte olabiliyo görülüyo bu tarz şeyler çok şükür şuan 27 haftalık hamileyim kendiliğinden kayboldu ama senide anlıyorum sıkıcı bi durum üzülme Allahın izniyle geçer canım bnim 🙏🏻🙏🏻