Kızlar eşimle ben evlendiğimizde çocuk olursa ismini dolunay koyucaz diye konuştuk. Çok şükür şuan 6 aylık hamileyim. Cinsiyetimiz erkek. Dolunay ismini biraz araştırdım genelde kızlar için kullanılıyormuş. Ama netten baktığımda unisex bi isim olduğunu gördüm. Kafam çok karıştı. Sizce nasıl erkekte Dolunay ismi.