Busumt sanırım 11. haftadaydı önce kahverengi lekelenmelerim olmuştu progestan fitil ile birlikte gelen, bir kaç gün sonra da yoğun kanama ile acile gittim. Umudu kesmiştim fakat bebeğimde bir sorun yoktu çok şükür, sadece kesenin biraz üstünde kanama alanı oluşmuştu, progestan iğne ve fitillere devam ettim birde magnezyum kullandım geçti. Yurtdışında yaşıyorum, yabancı forumlara da bakmıştım nasıl geçmiş kanama alanı diye herkes doktorun magnezyum verdiğinden ve magnezyumun kanama alanını geçirdiğinden bahsetmişti bende de işe yaradı. Tabi bir de 2 hafta sürekli yatarak dinlendim ve bol su içtim. 19. Haftadayız 🙏Eğer aspirin ya da kan sulandırıcı kullanıyorsanız bunun da dozunun düşürülmesi lazım bilginiz olsun doktorunuza sorun mutlaka.