Leylaaa68 Kizlar çalışamaz raporunu enabizda görünen son adet tarihimize göre mi alıyoruz son adet tarihim yanlış girilmiş sgk neyi baz alırsa ona göre veriyoruz dedi doktor. Sgk enabizdaki tarihi mi baz aliyor ? Yoksa bizim doktora verdiğimiz tarihi mi ?
Ahsenveannesi Leylaaa68 hayır doktorun vwrdiği rapor tarihi önemli e nabızın bir önemi yok. Benim doktorum verdiği ve e nabız farklıydı
Leylaaa68 Mine3 Sgk neyi baz almışsa ona göre veririm dedi böyle bir şey olabilir mi ya yani neyse odur tarih ama enabizda ne yazıyorsa sgk onu mu baz alıyor merak ettiğim bu canim
Tmtugbaa Leylaaa68 canım zaten sisteme doktor giriryor senin son adet tarihini ben pazartesi çalışamaz raporu aldım bana giç öyle bişey demedi kendisi
Leylaaa68 Ahsenveannesi yani sonuçta sgk doktorun verdiği raporun tarihini baz almayacak mi neden böyle dedi anlamıyorum başka doktora gideceğim anlasilan
Ahsenveannesi Leylaaa68 evet doktorun verdiği raporu baz alıcak canım doktor değiştir o zaman çok sıkıntı olacaksa fark çoksa
Kbrakblut Leylaaa68 benim de doktor eğer sonuna kadar çalışmayı düşünüyorsun 3-4 gün daha geç vereyim raporu dedi . Demek ki doktorun insiyatifinde. Bende bu cuma alacağım 32+4 oldum . E nabızda 33+ 4 görünüyor. Bence bi sıkıntı olmaz
Skn23 Ahsenveannesi ama pazar gününe denk geliyor nasıl olacak Hem aynı dün muhasebeciye götürmem ve o gün illa işleme koydurmam mı gerekiyor . Muhasebecinin işleme girip girmediğimi nerden bilebilirim
Ahsenveannesi Skn23 32 li haftada alabilirsin32+1 de de alabilirsin. Ben aynı gün çalıştığım yere teslim ettim