Allahkahretmesin1 30 da dönmüştü 40da doğum yapmıştım canım . Dönmüş olmasıyla kanala girmiş olması farklı şeyler ama . Dönmüştü ama kanala girmesi doğum amında olam da varmış . Doğumdan önce de işte o bebeğe bağlı . Ama döndüğünde bende de çok ağrı olmuştu alt tarafım da . İster istemez baskı yapıyorlar . Yürümekte zorluk çektiğim bile olmuştu gel gör ki 40 ı bekledik😂
Şuna 28 haftalığım henüz dönmemiş bakalım bekliyorum 😁