Kızlar selam
Ben geçen ay kimyasal gebelik geçirdim ( adet gecikmemin 8. Günü öğrendim 9. Gün kimyasala döndü ) sonrasında normal adetimi gördüm ve rahim filmi çekildim. Normal yumurtlama zamanlarını yine değerlendirdik.
Şimdi ise yine 6 gün geciktim. 4 gün önce idrar testi yaptım negatif. Sizce gebelik olabilir mi yada kimyasal gebelik nedeniyle adet düzenim mi şaşmıştır?