Humannrle hangi şehirdesin?
Ben istanbul süleyman yalçin şehir hastanesinde çektirdim geçen ay. Anestezi yapılmadı, benim için baya ağrılı geçti ama herkeste öyle olmuyormuş. 1 gün öncesinde gebelik test yapıyorlar ve ilaçların için reçete yazıyor. Ertesi gün çekiyorlar çok uzun bir işlem değil aslında ama dediğim gibi benimki baya ağrılı olmuştu, eğer imkanın varsa özel kliniklerde C tipi makine ile çektirmeni tavsiye ederim, 2 yıl önce Cevat hocaya çektirmiştim sonomed’te hiiiç ağrım olmamıştı