cherry_blossom valla ben bi sabahlıklı içi elbiseli olarak aldım 2 tane de altlı üstlü takım olarak almıştım, yeni dopum yapan arkadaşım altlı üstlü alma hepsini elbise olarak al çok rahat ettim dediği için bugün kendime 4 tane elbise gibi olan pijamadan aldım iki kısa kollu 2 askılı, doğumdan sonra evde de giyebilmek için