GamzeDerk Merhaba , 30+2 deyim dün kontrolüm vardı oğluşumla ilgili herşey çok iyi çok şükür ancak vücudum çok ödem yapmış doktorum tansiyon sıkıntısı yaşayabilirsin dedi. Bu durumu yaşayanlar var mı ne önerirsiniz ? Ellerimde aşırı uyuşma vücudumda hareket etmemi zorlaştıracak şişkinlik söz konusu
ozgeya GamzeDerk tuz ve tuzlu yiyecekleri hayatınızdan çıkarın ve bol bol su için.benim de ilk zamanlar tuzu biraz fazla kaçırınca hafiften başlamıştı,doktorum tuzu yasakladı.dikkat edince bir daha hamileliğim boyunca hiç ödemim olmadı.
Senag9797 Aynı durum bende de var maalesef ayaklarımın üstüne basınca çok acıyo😔Yarın kontrolümüz var bakalım ne diyecek doktor
GamzeDerk ozgeya tuz hayatımda yok ki hamilelikten öncede tuzsuz yemek olsa tuz eklemezdim suyla ilgili problemim var çok aramıyorum tiksiniyorum onuda çözmeye çalışcam teşekkür ederim