Elis-im Genel bir durum var sanırım kız çocuğu erken doğar diye siz kaçıncı haftada doğurdunuz? Çok merak ediyorum kızlar lütfen yazın😘
PrensesAnnesi- Kızım 37+4 te doğurdum ama kızım üç hafta önden gidiyordu sancım geldi doğurmak zorunda kaldım 4 kiloydu çünkü
Birannis 41 +1 yani resmen 42. Haftada doğmuştu benim kızım ne sancı ne Nişan ne su hiçbiri gelmedi suni sancı verdiler suyumu ebe patlattı hatta dediki daha Bi 3 gün falan dursan dururmussun dedi
Kukulikukuli12 Elis-im kıızm 41. Hafta suni sancı ile dogdu. Suni sancı verilmese bir 41 hafta daha kalırdı 😄🤭